.

miercuri, 18 iulie 2012

Curs de banking - p.2

Cum ar fi să te trezești cu câteva milioane în minus față de cât știai că ai? Să dai cu cardul, să știi că tre` să-ți dea bani și să-ți spună nonșalant ”fonduri insuficiente”? Crud și insensibil la durerea ta. De parcă dă de la el. De parcă nu tot el ți-a spus acum ceva timp că mai ai ce scoate, stai fără grijă, e plin de bani contul, te poți lăfăi ca un belfer și acum, acum să râdă hain și să-ți spună că ești sărac lipit pământului. Pământului zic, și simt cum fluieră vântul prin buzunare.

Spun eu: bancomatele de la CEC are the devil. THE DEVIL! Se joacă cu mintea ta, te păcălesc, te ademenesc că-s mai aproape și mai peste tot, îți spun ce vrei să auzi în momentul ăla și, când deja ai încredere în ele și-ți vine să le iei în brațe și să le declari fidelitate veșnică și eternă, PAC! Îți dau cu ecranul în cap și-ți râd hidos în față. Te-a mințit, mă! Câteva săptămâni te-a mințit cu nerușinare, că nu se updatează la timp, și tu nu scoți chitanță, că ai încredere în el, și-acum ți-o dă în freză.

Și stai și calculează, și cere extract de cont, și stresează consilierul BRD, că BRD e banca ta și-ai înșelat-o cu bancomatul altei bănci, și simte-te nasol din multiple motive. C-ai înșelat-o, c-ai fost mințit, că și-a bătut crunt joc de tine, că ai contul gol ca un nou-născut și că da, puteai să mai mergi juma` de kilometru pân` la bancomatul mamă și nimic din toate astea nu s-ar fi întâmplat.

Dar, nah, dă-i Cameliei mintea de pe urmă. Cum să te păcălească, mă, bancomatul? Cum să te-ncrezi în mașinării? Cum să mai crezi în cardul tău de-acum înainte? Mai că-mi vine să fac cerere să-mi vină de-acum înainte banii în plic. Metodă din Antichitate, dar eficientă. Măcar știi clar ce mărunței mai ai în buzunar.

Concluzia: nu vă băgați cardul în orice bancomat. Nu se știe care dintre ele e infestat.

Pân` la următoarea morală, la bună vedere!

6 comentarii:

  1. a, pe noi unul de la brd ne-a tepuit. si inca rau. voiam acum fo cativa ani sa luam un frigider, deci nu aveam nevoie doar de bani pt seminte :))). a fost crunt, ne-a dat chitanta, dar bani ciuciu. poveste lunga. oricum, cat i-am injurat pe astia de la brd cred ca au carne in frigiderele lor si acuma!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am auzit inclusiv de carduri fantomă și conturi golite de tot

      Ștergere
  2. Pai parca se auzise ceva despre o greva cu bancomatele cu astea... poate are legatura? zic...

    RăspundețiȘtergere
  3. sau pur si simplu foloseste cardul direct... eu am si uitat cum arata bancnotele...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, că eu-s psihopată, și nu mai știu cât, cum unde și iar cât am cheltuit.

      ps - :P

      Ștergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger