.

luni, 18 iunie 2012

My band

Sunt stăpân pe moșie. Întreaga fermă e pe mâinile mele pentru că Bucur și Doamna Mamă s-au gândit să-și ia concediu de la pensie și să se ducă să se relaxeze, lăsând pe capul meu întreaga responsabilitate a două mâțe crăcănate, un câine fost flocos, acum parcă tuns cu ciobul și o gașcă de pui ieri timizi, azi stând la mângâiat.

Am puii mei. Moșia mea. Hambarul meu. Grăunțele mele. Mâncarea mea de pisici. Mâncarea mea de câini. Pot să mănânc vișine direct din copac. Ca să fiu evil, nici măcar nu le spăl înainte. Pot să fac plajă pe acoperișul hambarului. Să culeg flori și să cresc fluturi. Sunt mare moșier. Tre` să-mi las mustață, să fac burtă și să-mi cumpăr cal cu trăsură. Biciușca faceți-mi-o cadou. Poate împart din recoltă cu voi.

Mă duc să-mi hrănesc supușii.

These chicks don't even know the name of my band...
But they're all on me like they wanna hold hands...
Cause once I blow they know that I'll be the man...
All because I'm the lead singer of my band...


Pân` la următoarea aventură, la bună vedere!

6 comentarii:

  1. "Viata la tara" de Camelia Bucur...

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe, sa nu-ti vina idei sa accesezi si niste fonduri Sapard sau cum s-o mai fi chemand, sa prospere ferma :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o, da, până se-ntorc ai mei, o transform în ferma din Dallas!

      Ștergere
  3. după așa tratament,cu mâncărică și alintat, când or să se întoarcă ai tăi, puii ăia vor fi deja mari și-or să facă 5 ouă zilnic! :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger