.

duminică, 9 ianuarie 2011

Ne place, da, ne place - p.41



Atât ştiu.

24 comentarii:

  1. mi-nu-nat cantec. și album :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. mmm... foarte trist mesaj :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. @IOana - păi, nu e trist; e chiar al naibii de optimist. doar că e spus într-o manieră tristă:)

    RăspundețiȘtergere
  4. dacă nu era encore-ul ăla..

    un mesaj mega-optimist dar spus într-o manieră tristă e în everybody hurts :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. @IOana - encore-ul ăla e optimist:)

    tristă e vocea ei; da' şi senzuală în acelaşi timp:-??

    everybody hurts e de tăiat venele=))

    RăspundețiȘtergere
  6. mie encore-ul îmi spune că e mai bine să don't go there again :-)

    păi, ea putea să cânte și într-o limbă inventată, tot facea bine urechilor :))

    nuu... I dare you to listen to it right now! mai optimist de atât nu găsești :P

    RăspundețiȘtergere
  7. @IOana - mie-mi spune că "încă mă mai iubeşti":)

    putea să şi tacă; tot făcea bine:P

    nope; refuz. nu vreau să mor în seara asta:D

    RăspundețiȘtergere
  8. da, dar aude din vecini asta :-)

    :( adică omulețul ăla se chinuie să te convingă să hold on și tu..?! ntz ntz

    RăspundețiȘtergere
  9. @IOana - da, dar ştie oricum:p

    nu, săru' mâna:) îs ok vie:)))

    RăspundețiȘtergere
  10. ești, ești. dar eu tot sunt dezamăgită :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. @IOana - îmi place piesa maxim:) dar nu acum...

    RăspundețiȘtergere
  12. asta nu e bine. am 3 oferte pentru tine în cazul ăsta:
    1. asta îmi place mie mult mult mult: http://www.youtube.com/watch?v=xsEBGhbSKVc

    2. asta mă distrează foarte tare: http://www.youtube.com/watch?v=OFKUnfwBPTU

    3. iar asta e atât de random, încât e și ea minunată :-): http://www.youtube.com/watch?v=PhW7FLo6peU

    RăspundețiȘtergere
  13. @IOana - păi, nu e de bine, dar asta e:)

    1 - o ştiu; îmi place, dar nu acum:)

    2 - :)) asta dă o stare de bine:P

    3 - random indeed;)

    Rămân la varianta 2:D

    RăspundețiȘtergere
  14. :))) știam eu că o să câștige numărul 2! nu dă greș niciodată :)))

    RăspundețiȘtergere
  15. @IOana - observ:P da' e grav dacă vizualizez ce spune ăla acolo?=)))

    RăspundețiȘtergere
  16. naaah! pentru că nu e hotărât. dacă zicea ceva clar, stabilit, poate. dar așa e ok. you're in the safe zone.

    pluuuuus. zice că I won't deny I'm gonna miss you when you're gone. asta te scoate bine de tot

    RăspundețiȘtergere
  17. @IOana - bine că m-am oprit la timp:D

    :)) chiar că safe zone; altminteri cine ştie ce s-ar fi înţeles?=))

    RăspundețiȘtergere
  18. mi-e și frică să mă gândesc. și cred că ție îți e și mai și :))

    RăspundețiȘtergere
  19. eh, liniștește-te acum, e ok. am stabilit că ești în safe zone :))

    RăspundețiȘtergere
  20. @IOana - încerc; dar numai când mă gândesc ce s-ar fi putut întâmpla...=)))

    RăspundețiȘtergere
  21. ok, ok. exista posibilitatea de efecte secundare. doar clasicii pot contracara asta :))) : http://www.youtube.com/watch?v=fvP0uwl3Q6A

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger