.

luni, 22 martie 2010

Odă matinală

Inevitabil, iar e luni. Inevitabil, iar trebuie să ajung la muncă, să stau cele 8 ore, să mă conving că, oricum n-aş fi avut altceva mai interesant de făcut, să justific într-un fel salariul pe care îl iau.

8 ore pe zi, 5 zile pe săptămână, 4 săptămâni pe lună, şi lista poate continua.

M-a făcut dintotdeauna să visez bancul ăla stupid în care, întrebat fiind ce vrei să te faci când creşti mare, răspundeai nonşalant "musafir" sau "pensionar". Asta aş vrea eu să fiu când o să cresc mare. Pentru că acum, sincer, mă simt ca un copil care se joacă "de-a serviciul". Care se joacă şi "de-a sculatul dimineaţa", şi "de-a muncitul la birou", şi "de-a cheltuitul". Şi deocamdataă mi-e bine. Dar, dacă va fi vreodată să cresc mare, vreau să fiu musafir. Nu, mai bine pensionar. Nu, nu, şi mai bine, musafir pensionar:)

Toată lumea se uită ciudat la mine, ba chiar strâmbă din nas atunci când spun că mie mi-ar fi plăcut să fiu Paris Hilton. Toată lumea mă priveşte de parcă aş fi căzut din Lună, de parcă m-aş fi lovit la cap, de parcă mi-aş fi pierdut minţile. Pentru că toată lumea are impresia că Paris Hilton e proastă; sau curvă; sau amândouă. Dar dacă stai şi te gândeşti puţin, de ce n-ar avea dreptul să fie? Are destui bani să fie cine sau ce vrea ea, şi dacă într-o zi se trezeşte dimineaţă şi spune "vreau să fiu Einstein", sigur îi va ieşi figura. Aşa vreau şi eu să fiu. Să mă pot trezi între cearşafurile mele de bumbac egiptean, să mă uit sau nu în oglindă, să nu-mi pese că părul îmi stă mai turtit pe partea stângă decât pe partea dreaptă, şi să pot spune că azi vreau să fiu David Bowie şi, măcar pentru o zi, chiar să-mi iasă.

Şi, sincer, mai cred o chestie: toată lumea care strâmbă din nas când mă aude e teribil de timorată de faptul că nu va putea niciodată să nu îi pese că e considerată ori proastă, ori curvă, ori amândouă. Că nu va ajunge niciodată la gradul acela de "je m'en foutism", că nu va avea niciodată libertatea aceea. Pentru că, dacă nu ajungi la struguri, spui că-s acri.

Deci, dacă mă mai întreabă cineva, când cresc mare vreau să fiu Paris Hilton. daţi-mă în judecată pentru asta. Nu îmi va păsa...

13 comentarii:

  1. Hmm,în sfârşit pot comenta.Tocmai Paris? Eu când o să fiu mare ,vrea să fiu Ion Ţiriac.Cred că viaţa lui Ion Ion,fiul său,este un bun exemplu de a nu face nimic toată viaţa ta.Problema este că nu ştiu de unde să încep averea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu si eu si eu si eu si eu Paris Hitlon.. e luni you must be kiddin'me:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Urăsc zilele de luni... Şi nu neapărat din cauza celor ce se întâmplă la birou, ci pentru că lunea dimineaţă toată lumea se trezeşte că are ceva de făcut şi vrea cu autobuzul :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Daaa si eu vreau , insa am o problema ,de ce sa ma fac mare? A ,scz ,sunt deja mare si tu la fel .Insa eu n o sa ma vad niciodata mare ,nu inteleg cum sa fiu mare,mie nu mi plac responsabilitatile,de ce sa fiu mare,eu ma joc cu fimiu cot la cot si ne distram la desene,da si eu vreau sa fiu Paris,cred ca mintea ei e mai buna decat a noastra pentru ca pbb nu vede cate sunt urate n jur,de fapt o fac altii sa vada ..

    RăspundețiȘtergere
  5. @Blindius - putem oricand juca la loto:))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Catwoman - Luni e cel mai nasol pentru ca vine dupa duminica:((
    n-ar fi mai bine sa fie o sambata continua?

    RăspundețiȘtergere
  7. @Alexandra - Nu uita ca ai de ales intre musafir si pensionar:D
    Te-ai gandit bine?:P

    RăspundețiȘtergere
  8. De când vreau să căştig la Loto,nu ştiu cum se face că n-am câştigat până acum,deşi am jucat de vreo 4-5 ori.

    RăspundețiȘtergere
  9. Aleg pensionar,by the way.Dar din acela cu ''pensie nesimţită'' ,cum zice Boc.

    RăspundețiȘtergere
  10. mmm, luni ... 750 apeluri dintre care 666 erau tampiti .. mmm, oftezi si treci mai departe

    RăspundețiȘtergere
  11. @Catwoman - declar week-end-ul asta o sambata continua!;))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger