.

luni, 22 martie 2010

Ne place, da, ne place - p 8

6 comentarii:

  1. Mi se pare mie sau spune solistul şi ceva cu blind :P ? Cel mai mult de la Placebo mi.au plăcut +This picture+ şi +Every you and every me+.Bine,nici nu i-am aprofundat vreodată în albume,dar a doua piesă din filmul ''Tentaţia seducţiei'' o ştiu.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Blindius - Sincer, merita aprofundati:P
    Nu-s toate melodiile geniale, dar chiar se merita:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate e prea târziu să-i mai aprofundez la 22 de ani,nu mai am răbdarea necesară.Timp ar fi,cred.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Blindius - Neee...niciodata nu e prea tarziu pentru Placebo:P
    Give it a try:D

    RăspundețiȘtergere
  5. mmm, monumentala povara ...
    ehh, mi-am gresit in mod sigur cariera.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger